25/11/12

Είδα Στα Μάτια Σου (Μια Φωτογραφία)

.

Είδα τα μάτια σου -κοιτούσαν σκληρά
Είδα τα μάτια σου -να φτύνουν το ψέμα
Είδα τα μάτια σου να `ναι αδειανά
και τότε μην μου πεις πως δεν είδα εσένα

Και μην μου πεις πως δεν άκουσα εσένα,
πως δεν άκουσα αυτό που ήθελες να μου πεις.
Απλά δεν είχα τίποτα για να προτείνω
παρά μόνο να σε ρωτήσω αν ξέρεις

Τώρα τι κάνουμε;
Πες μου απλά τώρα τι κάνουμε;
Σταμάτα να με κοιτάς μ΄ αυτά τα μάτια
πες μου απλά τώρα τι κάνουμε μονάχοι;

Η φάτσα σου τώρα σαν άλλαξε
ψάχνει να βρει μια απάντηση σ΄ έμενα.
Και στη μπουκάλα το αλκοόλ που μας τελείωσε
όλα τα πράγματα μας καταραμένα.

Είδα τα μάτια σου -κοιτούσαν σκληρά.
Είδα τα μάτια σου -να φτύνουν το ψέμα.
Είδα τα μάτια σου να `ναι αδειανά
και τότε μην μου πεις πως δεν είδα εσένα.

Αλλά δεν φταις εσύ -σε φτιάξανε να νιώθεις έτσι.
Δεν φταίω εγώ -με φτιάξανε να νιώθω έτσι.
Φταίμε κι δυο μας
που δεν κάνουμε τίποτα για να αλλάξουμε
παρά μόνο ρωτάμε

Τώρα τι κάνουμε;
Πες μου απλά τώρα τι κάνουμε;
Σταμάτα να με κοιτάς με αυτά τα μάτια
πες μου απλά τώρα τι κάνουμε μονάχοι;

 
 .

2 σχόλια:

Χριστίνα Μακροπούλου είπε...

συμφωνώ μαζί σου...(αν είναι δικό σου ποίημα )

heliconius sara είπε...

εκτος ελεγχου :))